Klachten


BMS Zorg & Welzijn vindt het heel belangrijk dat u tevreden bent over de zorg en ondersteuning die u via ons ontvangt. Het kan voorkomen dat u misschien niet zo tevreden bent over de geleverde zorg of ondersteuning. Wij willen dit dan graag weten. We nemen uw klacht serieus. Want alleen door uw signalen kunnen wij de kwaliteit verder verbeteren en u tegemoet komen.


We gaan graag in gesprek met u om de onvrede gezamenlijk op te lossen. U bent natuurlijk ook vrij om gebruik te maken van de onafhankelijke klachtenregeling.
Onafhankelijke klachtenregeling

BMS Zorg & Welzijn is aangesloten bij de onafhankelijke klachtenregeling en geschillencommissie van 'erisietsmisgegaan.nl'. BMS Zorg & Welzijn voldoet daarmee aan de wettelijke eisen die gesteld zijn vanuit de Wet kwaliteit, klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz).
Klacht melden

Wenst u gebruik te willen maken van de onafhankelijke klachtenregeling dan kunt u klikken op het onderstaande logo. U komt dan rechtstreeks op de website van 'erisietsmisgegeaan.nl'.

Klachten-erisietsmisgegaan

Verzekerd van de best mogelijke zorg


Bij BMS Zorg & Welzijn werken gediplomeerde professionals die hun sporen hebben verdiend zowel binnen de zorg en welzijnssector als daarbuiten. Dit maakt ons uniek. Expertises vanuit verschillende disciplines worden gebundeld en verrijkt voor ons werk. Het stelt ons in staat om u een totaal pakket van optimale zorg en ondersteuning te bieden. Wij zijn er voor u!


> Neem contact op
> stuur een e-mail